Kontakt
Det vil typisk være fagpersonalet fra kommunen, skoler, SFO og andre institutioner, der har daglig omgang med børn, og som kender deres forhold, der vil kontakte os, men enhver dog ikke familiemedlemmer, der har kendskab til et barn, der har behov for en aktiv tilværelse kan kontakte os.
Samtykke og ansøgning
For at kunne tilbyde et barn vores tilbud er det vigtigt, at vi har forældrenes accept.
Hvis du er kommunalt ansat (eller ansat i regionen eller staten) eller fra en forening, SKAL du starte med at indhente en samtykkeerklæring fra barnets forældre/værge. Når du har fået forældrenes samtykke, udfyldes ansøgningsskemaet og derefter sendes det udfyldte papir til BROEN Vejles formand.
BROEN Vejle skal have oplysninger om barnets navn, adresse, alder og køn. Derudover skal vi have navn, e-mail samt telefonnummer på barnets forældre/værge, så vi kan kontakte familien. Vi beder også om, at der oplyses mest muligt om hvilken aktivitet, barnet gerne vil deltage i, hvem der kan kontaktes i forbindelse med henvendelsen og – så vidt det er muligt – også gerne prisen på kontingent/udstyr.
Hent samtykkeerklæring/ansøgningsskema:
Samtykkeogansøgning-Broen-Vejle (word)
Samtykkeogansøgning-Broen-Vejle (pdf)
Kontaktperson
Susanne Clausen, tlf. 42 40 00 51.
E-mail: susanne@broen-vejle.dk
BROEN Vejle
Tlf: 4240 0051
susanne@broen-vejle.dk
C/O Susanne Clausen
Frederiksgade 48 A
8700 Horsens
CVR 32970230