Fagpersoner, som henviser børn til BROEN Randers, er typisk skolelærere/pædagoger, sundhedsplejersker eller familierådgivere. Frivillige instruktører eller foreningsformænd/kasserere kan også søge på vegne af børn, som de ved har en presset økonomi.
Bemærk: Familier kan ikke selv søge om støtte hos BROEN Randers. Det er derfor et krav, at en kontaktperson (henviser), som kender barnet/familien, udfylder ansøgningen. En kontaktperson (henviser) kan eksempelvis være en lærer, pædagog, sundhedsplejerske, socialrådgiver eller en frivillig i klub/forening, der fungerer som bindeled mellem familien og BROEN Randers.
Når formularen er udfyldt og indsendt, sker der følgende:
- Der sendes en automatisk bekræftelse på, at ansøgningen er modtaget. Bekræftelsen sendes til den mailadresse, der er anført under ’henviser’.
- Bekræftelsen indeholder en kopi af ansøgningen.
- Bestyrelsen vurderer ansøgningen hurtigst muligt. Ved spørgsmål kontakter vi henviseren.
- Når ansøgningen er godkendt, sendes den videre til en lokal kontaktperson i BROEN Randers. Denne kontakter familien og aftaler det videre forløb.
Hvis du ikke modtager en automatisk bekræftelse, eller hvis familien ikke hører fra en frivillig inden for ca. tre uger, så bedes du kontakte BROEN Randers via kontaktformularen
NB Alle felter med * skal udfyldes for, at du kan sende skemaet.