Vi støtter børnene/de unge gennem et samarbejde med fagpersoner såsom sagsbehandlere, sundhedsplejersker, SSP, lærere, pædagoger og andre, der har daglig omgang med børn/unge og deres familier, og som kender deres forhold, og som ved de har en presset økonomi.
Man skal dog altid have forældrenes accept, før man søger på vegne af et barn/ung.
NB Familie til barnet/den unge kan ikke selv ansøge hos BROEN Sønderborg. Derfor er det et krav, at familien har en kontaktperson, der fungerer som bindeled mellem familien og BROEN Sønderborg.
Hvis ansøgningen godkendes, sendes der betalingsgaranti fra BROEN Sønderborg til den pågældende klub, hvor aktiviteten skal foregå. Herefter betaler BROEN Sønderborg.
BROEN Sønderborg dækker først fra godkendelsestidspunktet. Egne betalinger refunderes ikke.
BROEN Sønderborg har et tøjdepot. Her kan der ansøges om brugt udstyr.
For at kunne tilbyde et barn/ung vores tilbud, er det vigtigt, at vi har forældrenes accept. Hvis du er kommunalt ansat (eller ansat i regionen eller staten), SKAL du starte med at indhente en samtykkeerklæring fra barnets forældre/værge.
Erklæringen kan hentes under følgende link: Samtykkeerklæring til ansøgning om støtte
Søges der for en søskendeflok, kan denne erklæring bruges: Samtykkeerklæring for søskende til ansøgning om støtte
Når du har fået forældrenes samtykke, udfylder du nærværende ansøgningsskema og sender dette skema samt samtykkeerklæring til BROEN Sønderborg.
Vi gør opmærksom på, at ALLE felter SKAL udfyldes. Samtykkeerklæringen gemmes som PDF efter forældre/værges underskrift og uploades i ansøgningen.
OBS! vi gør opmærksom på at godkendelsen er gældende for et kalenderår – fra d. 01.01 – 31.12 (derefter skal der ansøges på ny). Husk at give os besked, hvis dit barn/ung stopper til aktiviteten. Alle henvendelser vedr. ansøgning, sendes til info@broen-sonderborg.dk
Find vores privatlivspolitik